Friday, December 23, 2011

~kEbahaGian SemaLam tErhEnt!~

"Tahniah!!Mabruk!!sila dapatkan surat tawaran kemasukan ke
 Tingkatan Enam STAM 
di Pejabat Al-maad hari ini atau minggu depan..
p/s:Lau ade hutang kene bayar dulu erk.."
tersentak hati bile baca this msg..
btl ke aku tersenarai...n then..tnpa ragu2..
trus call Fiefie..untuk tnye about this..
fiefie pown gtaw..nme yg tersenarai untuk stam next year..
1.aku
2.faekah
3.leka
4.nort
5.me'a
6.fiefie
7.amna
8.emoon
9.leha
10.chah
11.aina
12.ghah
13.tin lipah
14.nani

syukur kehadrat Ilahi sbb kengkawan aku dapat..
....but...
tetiba air mataku turun
heran nape..
nthen..aku trus send msg 4 my sweatheart..
"surat tawaran STAm keluar hari nih..sye dpt..awak??"
~msg reply~
"dah dpt g la amek..herm.."
~msg reply~
"awak dpt ke x?"
~msg reply~
"erm..da call pejabat,,but my name xtersenarai"
~msg reply~
"yeke?herm,,sye xmaw p!!"
~msg reply~
"sye da call pengetua..but pengetua ckp..buat ayuan..n then bile ade yg tolak..baru buley msuk..sdih"
............
herm..semangatku da hilang..PLKN @ STAM..
fikir3~
xdpat jawapan n then..
my massage xterbalas until now..
herm...last msg dy..dy ckap...
dy akn cari aku bila dy dah berjaya,,,
tidak!!!!!!!!
but aku tetap syg dy selama2nya...
xpa..pa2 pown aku tetap berdoa untuk dy..kawan2 aku,,n semua warga al-maad berjaya dunia akhirat,,,
hati aku sedih sgt3...seb bek la ada leka..faekah.,fifi..not,mea..amnah..tiqah..
herm...pa2 pown aku doakan..dy tetap dgn pendirian dy selama nih...
aku xpernah membezakan yg pandai..xpandai..jahat..bek..segak..hodoh..
semua sama..xdakbeza,,yg bezanya usaha...
n kemampuan kita..
pa2 pown.kita tetap kawan selama2nya.....
yg lepas tu...xleyh nk ulang dh..
cuma..
yg akan dtang kita perlu perbaiki...
pa2 pown...kita kena ingt TUHAN kita..
"sekali kita syG sELamanya tetap syg"
....sekian...



No comments:

Post a Comment